fredag 23. juli 2010

En ny dag

av resten av mitt liv :) Og det skal nytes uten en tillitsperson som nettopp mistet min tillit i går.... Nå har det gått for langt og etter å ha fremprovosert mange stygge kommentarer om både min personlighet, mitt utseende og hva jeg driver med, så skjønner jeg endelig nå hva min mor synes og tenker om meg :( og jeg har fått nok dritt til å ikke få dårlig samvittighet ved å ta det valget jeg har gjort. Jeg ønsker ikke lenger å ha kontakt med min mor og jeg tør ikke at jentene mine skal ha kontakt med henne heller - er faktisk redd for at hun kan ødelegge de på samme måte som jeg føler at hun har ødelagt deler av mitt liv! Noen tåler virkelig ikke å drikke alkohol...

I dag starter ferien for mannen også, og ferieværet ser ut til å komme som bestilt :) Nå skal vi kose oss masse og nyte noen late og noen ikke fullt så late dager sammen... Vi skal ta vare på hverandre! Fra nå av vil jeg konsentrere meg om de som bryr seg om meg :) Jeg tenker at dette burde vært gjort for lenge siden, og jeg er glad for at avgjørelsen var så lett å ta etter telefonsamtalen i går!

GOD SOMMER B-)

2 kommentarer:

  1. HEi:) bare du å herme ja, synes det er kjekt å høre når noen vil gjøre likens som meg:) Håper du får en fin sommer til tross for den straten...

    God sommer, klem Lillian

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Det er faktisk en befrielse å ha kommet til denne konklusjonen - så en bra sommer blir det helt garantert :) Og en tur til IKEA er vel ingen dum måte å bruke ferien på heller :)

    SvarSlett